The truth about the family of superman

Oj, oj, oj. Jag drömde inatt att jag hade en familj.
Den bestod av mej, en man, och en dotter.
Mannen var en spinkig, klen, blek liten finnig sak, som gick omkring endast iförd ett par superman-kalsonger. Ja, han var tydligen superman, fast jag vet inte riktigt om han var det eller bara trodde att han var det, fick aldrig se på några superkrafter liksom.
Dottern däremot var onaturligt stark. Hon var i två-treårs åldern, pratade inte, och åt alltid glass.
Vi var på semester.
Det var soligt och vi var på stranden. Dottern åt glass (naturligtvis) och på något sätt kände jag lite avsky, blandat med rädsla, när jag var i närheten av henne.
Mannen bestämde att vi skulle gå och titta på grottorna på andra sidan av stranden. Jag ville inte det.
Då fällde dottern mej och drog mej i håret efter sig i sanden, över hela stranden till andra sidan.
Konstigt nog så var detta helt normalt. Ingen av de andra turisterna glodde eller ens la märke till oss. Själv hade jag det också ganska bekvämt, jag slapp ju gå!


Senare drömde jag att jag träffade en vän till en vän, som jag aldrig träffat förr.
Vi var ett helt gäng kompisar som umgicks. Jag tyckte den nye verkade normal, men när han gick iväg en sväng började mina vänner skälla ut mej eftersom jag stod och skar upp bröd.
Tydligen hade den nye killen varit deprimerad, och skurit sej mycket, och risken var väldigt stor att jag skulle råka skära honom med brödkniven av misstag, och då skulle han få mindre positiva flashbacks.
Jag tyckte det var långsökt och onödigt, men de andra var seriösa och tvingade mej att sluta skära upp bröd.

Kommentarer
Postat av: klara

Dina drömmar.. de är inte kloka de. Jag undrar varför just dina är så wicked! Mina är aldrig sådär detaljerade och konstiga :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback