katt och råtta

Inatt drömde jag att jag var i mina kompisars lägenhet, satt i köket. De hade två råttor, som betedde sig precis som katter. Katt-råttorna hade lärt sig att öppna fönstret och trots att de bodde på översta våningen lyckades de klättra ner medans jag förundrat tittade på.
När mina vänner upptäckte vad som hade hänt blev de jättearga, tydligen fick råttorna inte gå ut.

Lite senare var jag i england, och det var nyår. Jag ville umgås med mina systrar men de skulle jobba båda två. Vi bestämde att jag också skulle jobba, fast jag inte alls såg fram emot det, visste att det skulle bli väldigt tråkigt.
För att göra mej nyårs-fin tog jag en handfull hårvax och smetade ut i håret, det såg hemskt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback