Presidentval

Inatt dromde jag att jag stallde upp i presidentvalet i sverige.
Det var 20 personer som fick stalla upp. Nagra var kandisar redan innan, och eftersom jag inte kunde nagonting om politik kom jag bland de sista, men jag var lika glad for det. Tankte att jag anda lart mej nagot och att det skulle ga battre nasta gang.
Han som vann var valdigt lik Robert Gustavsson, ja jag tror nog det var han. Och att det var for att han var sa kand innan som han vann, alla gillade honom, han var rolig, smart och snall.

Efter valet gick jag omkring i kopcentret dar valet tydligen hade hallts.
Jag gick in i en kladbutik som var valdigt posh for att titta pa klader. Sjalv hade jag pa mej en liten rod blus med svart spets.
Den snobbiga expediten fragade i nedlatande ton, "Are you from mongolia or what!?" och skrattade med sina kollegor.
Jag svarade lite nervost "eh, no but I actually bought this in mongolia."
Sen gick jag darifran.

Kommentarer
Postat av: Jo.

Min Gud, min Gud, varför har du övergett oss på tjuvlyssnat? :-)

2008-05-16 @ 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback