sönderrivna fingertoppar

Drömde att jag var på ett spa.
Jag ville inte riktigt vara där men alla pratade om hur bra det var och vad härligt det kändes så jag tänkte att jag kunde passa på att få någon behandling när jag ändå var där.
En kvinna sa åt mej att sticka ned händerna i en skål med vatten.
Där fick jag hålla dem tills fingrarna blev uppvattnade, mjuka och russinliknande.
Sedan tog hon fram ett rivjärn, likt de man använder till att riva ost och sådant med.

Hon tog min vändsterhand och började riva bort insidan av mina fingertoppar.
Det gjorde extremt ont, smärtan spred sig upp i armen och jag ryckte den åt mig.
Försökte förklara att det gjorde ont men personer runt mig som hade fått den här behandlinge förut övertalade mig att det inte skulle göra så ont och att det var värt det för det var ju så "skööönt" efteråt.
Hon tog handen igen och fortsatte med rivjärnet.
När hon var klar hade insidan av mina fingertoppar hyvlats ned med nästan en centimeter.
Men det var inget blod och inga köttiga sår.
Insidan av fingrarna såg ut precis som utsidan, dvs hudfärgat och "hudkonsistens".
Som att mina fingrar var gjorda helt av hud!
Men de var väldigt mjuka efter att ha legat i vatten så länge.
Nu såg de förföärliga ut, ungefär som en ost ser ut här man rivit hälften,
det gjorde fruktansvärt ont.

Kommentarer
Postat av: Alinne

Nämen fy fy

Postat av: diana o tara

glad påsk ;)

2008-03-24 @ 00:38:03
URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: nils

AAAJ! vilken mardröm..
du skulle kanske behöva lite handkräm?

kram

2008-03-24 @ 12:19:07
URL: http://nukandufamig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback