Pedofil kindappar min son

Inatt drömde jag att jag hade en son på 3 år.
Vi bodde i Brighton och levde ett stillsamt liv, han och jag.
Fadern till barnet visste inte ens om att han var pappa, då det var ett one night stand och jag inte berättat om barnet för honom.
En dag var vi ute och gick en promenad på Queens Road, sonen drack äppelsaft, svali, genom sugrör.
Plötsligt var han borta!
Ve och fasa!
Han hade blivit kidnappad!

Jag tog kontakt med polisen och de berättade att han blivit kidnappad av en pedofil, de visade en bild på honom och den var "snurrad", dvs man såg inte ansiktet.
Han har (i verkligheten) blivit häktad för pedofili efter att man lyckats "snurra tilbaka" ansiktet, men i min dröm var han fortfarande på fri fot.
Många var engagerade i jakten på mannen, särskilt ett par i 40-årsåldern.
De hade en egen bild som de "snurrat" tillbaks själva, men den var inte alls lika bra som polisens. På deras bild såg han mycket äldre ut, lite grå i huden och så hade han jättemycket acne.
De var trots allt mycket entusiastiska och ville att polisen skulle använda deras bild också.
Polisen var mycket tveksam. De tog fotot och försökte scanna det i en kassa-scanner-liknande liten maskin, men det fungerade inte.
"Den här kan vi inte använda, den scannas inte." sa polisen till det besvikna paret.

Plötsligt ringde min väckarklocka. (dags att vakna) (onödig kommentar...)
Jag var svårväckt och fortsatte att drömma.



Jag var fortfarande på polisstationen, och fadern till min son var där. När alarmet gick så sändes det ut avslöjande textrader i luften som löd något i stil med:
"Det är du som är pappan till hennes son"
"Du är fadern till barnet"
"Hon har undanhållit det för dej"
och liknande.
Pappan blev skitarg på mig för att jag aldrig berättat. Det var jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Adam

Du har helt jävla sjuka drömmar. Dessutom passar inte solglasögon inomhus. Aldrig att det gör. Ser bara fånigt ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback