Jag ska bli Dj när jag blir sju.

Inatt drömde jag att jag hade en dröm. Jag höll på att ta körkort och det hela slutade med att jag hade sex med min körskolslärare. Han var väldigt muskulös och liknade mest Dolph Lundgren (som han ser ut i Rocky) fast med ett mycket fulare ansikte.

Plötsligt drömde jag att jag vaknade ur drömmen, i ett rum (rummet ikällaren där jag bor) fullt av folk.
Någon skrattade och frågade "drömde du att du hade sex eller?".
Jag skämdes lite och sa "ja, jo..."
"Det märktes".
Så skrattade de.
Jag var lite förvirrad för jag visste inte om det fortfarande var en dröm eller om jag vaknat redan.
Som tur var så var det ju en dröm.


Sedan drömde jag att vi var på en klubb i sverige. Den låg ute i skogen vid vår sommarstuga.
Det var en härlig sommarkväll och några av sveriges mest kända, och bästa, dj´s var där.
Den som var mest populär var en 13-årig liten flicka som hette Malou.
Hon hade blivit känd dj redan när hon gick i första klass, dvs var 7 år gammal.
Hon var väldigt duktig men jag kunde inte låta bli att tycka att det hela var fel.
Hon var ju bara barnet, och så umgicks hon med 25-30åringar som festade och tog droger.

Jag såg henne komma ut ur Dj-båset (Det gamla utedasset som ligger i skogen) tillasmmans med de andra Dj´sen (hur stavas det?!) och gick fram för att prata med henne.
Hon hade värsta attityden och pratade mycket mer vuxet än någon annan unge jag träffat.
Jag förklarade för henne att hon bara var ett barn, och inte behövde hålla på som hon gjorde. Vi pratades en stund och stegvis försvann hennes tuffa attityd och hon började bete sig som ett vanligt barn.
Det slutade med att hon somnade tryggt i min famn, som en liten bebis. Hon skämdes inte ens när de andra dj'sen pekade och skrattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback