Björn Gustafsson

Inatt dromde jag att jag stod utanfor min gamla gymnasieskola, hallandes en kamera pa ett stativ. Runt omkring mej stod det nagra fler personer med kameror.
Jag insag snabbt att det var meningen att jag skulle fotografera skolan.
Men vadret var daligt och motivet trakigt sa jag hade annu inte tagit ett enda kort nar plotsligt jag hor massa tjo och tjim i fjarran.
Runt ett horn kommer Bjorn Gustafsson (komikern) hoppandes pa ett ben.
Alltsa han bytte ben i varje steg sa att han hoppade kackt och glatt fram pa vag mot oss.
Efter sig hade han ett enormt gang med tjejer, kanske hundra stycken, som alla forsokte narma sig honom, ropade efter honom, och ville ha honom. Han var valdigt glad och skuttade forbi oss med ett stort leende pa lapparna.
"Det dar kanske jag borde ta kort pa" tankte jag och forsokte flera ganger, men varje gang kom det en storvuxen person i vagen sa det blev aldrig nagot bra.

Det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback