sår mellan tår

Jag dromde att jag satt pa grasmattan vid sommarstugan. Det var ganska mycket folk som satt dar med mej, alla var glada och pratade och hade picnic.
Men vid utkanten av grasmattan stod en liten flicka och grat hysteriskt och ropade efter sin mamma och pappa.
Ingen verkade kannas vid flickan och vi kunde inte forsta varfor hon grat sa mycket.
Da sag vi att hon hade ett sar mellan tarna, och att det krop massa myror pa hennes fotter.
Antagligen darfor hon grater, tankte vi.
Sen berattade jag for min faster att jag ofta far skavsar mellan tarna nar jag anvander flip-flops.
"Det brukar jag ocksa fa." sa hon, "det gar over direkt om man sprutar lite nas-spray pa!"
Glad for tipset med nas-sprayet gick jag beslutsamt mot sjon for att ta mej ett dopp.
Alla verkade ha glomt bort den stackars flickan som fortfarande stod och grat vid kanten av grasmattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback