Hon fick äta sin egen dotter

Inatt dromde jag att vi bodde i en stad, jag och nagra av mina vanner. Vi stod pa en gata och pratade nar en man kom fram till oss. Det visar sej vara en fd pojkvan till mej. Jag gillar honom inte sa mycket men ar falskt trevlig eftersom jag vet att han ar en av de som bestammer i staden, och dem maste man halla sej val med.
Han har en ny flickvan, och de har fatt ett barn ihop.
Men de som styr i staden tycker inte riktigt om den har kvinnan, hon ar slarvig och tar inte hand om sitt barn pa ett satt som en kvinna bor.
Dagen innan hade hon gatt till bion for att se en film, och bara lamnat barnet utanfor pa gatan, helt ensamt. Ungen var ca ett ar gammalt.
Nar det upptacktes tog de barnet, och lagade en middag av det.
Sedan bjod de den ovetande kvinnan pa maten. Hon blev glad for hon var hungrig, men vad hon inte visste var att det var sitt eget barn hon at upp!

Jag blev acklad nar jag horde detta, och nar jag sedan fick veta att kvinnan var min kusin, visste jag inte vad jag skulle gora.
Dagen efter traffade jag kusinen, och vi umgicks hela dagen m en jag kunde inte beratta for henne att hon atit upp sitt barn.
Hon trodde att barnet var borta men att det madde bra, kanske att pappan tog hand om det eller nagot.
Under dagen stod jag pa ett par styltor och delade ut julklappar till min kusin och andra, det var jattejobbigt eftersom jag hela tiden maste boja mej jattelangt ned for att na paketen.
Och daligt samvete hade jag att jag inte berattat for kusinen om barnet.

Kommentarer
Postat av: klara

HAha herregud! Fy va äckligt. Jag drömde faktikst relativt detaljerat här om dagen, om du vill kan du läsa här: http://klarastiger.blogg.se/2008/july/utkast-ah-forresten.html



tack för roliga drömmar :D

2008-07-06 @ 18:34:12
URL: http://klarastiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback