Im an excellent driver

Kom på en annan dröm jag hade inatt. Jag körde vår bil, på väg mot Vetlanda, skulle hälsa på mina kusiner.
(ps. Långben har också en kusin i Vetlanda, det har jag läst i Kalle Anka.)
Det körde en bil framför mej, vart jag än skulle så svängde den först, åt samma håll.
Som om jag följde efter den.

Killen som körde vände sig om och stirrade mig i ögonen och log ondskefullt.
Han var vacker men läskig.
Typ, mohaha följ efter mig, jag vet hur du kör.
Efter många svängar och läskiga blickar svängde jag av åt höger, på mina kusiners gata, och killen i bilen svängde åt vänster.
Jag andades ut och körde in på uppfarten.
Oooops, då upptäcker jag att jag inte alls kört till mina kusiner utan in på bakgården till ett stort läskigt hus.
De som bodde där verkade arga och jag riv-backade (kan man säga så?) och svängde tillbaka, alldeles livrädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback