Gratis är gott

Jag drömde att jag hade en stor fest bara för mig. Alla jag någonsin känt kom dit och jag kände mig uppskattad och rik på vänner.
Festen hölls i mina föräldrars grannars hus.
Min f.d. jobbarkompis Josefine kom dit, och hon stannade (liksom många andra) över natten. Dagen efter satt hon, jag, och min lillasyster och åt frukost tillsammans.
Min syster var liten och brunhårig, fast hon egentligen är blond och inte så liten. (åldersmässigt iaf).
"Jag vet att du gillar gratis mat Linnea." Sa Josefine.
Vi åt skyr i djupa tallrikar.


Sedan drömde jag att jag tog lite olika saker
som jag äger och spolade ned i toalettstolen. Inga viktiga saker direkt, men när jag spolade ned min oliv-hudkräm (den som jag fick i present när jag stack) kom jag på att jag lovat helga att få låna utav den. Jag dök snabbt ned med handen och fiskade upp den innan den sögs ned i djupet.

Kommentarer
Postat av: Sexlivet

en riktig drömblogg detta(höhö) nej men det händer så jäkla måga konstiga saker när man drömmer, ett mystiskt fenomen det där...

Postat av: Adam

Jag vet aldrig vad jag drömmer. När man vaknar berättar folk om diverse roliga grejer man har sagt. Senast, under skidresan, förtäljde min bror att jag skällde på min farbror i sömnen

2008-02-27 @ 20:20:10
URL: http://skjortan.blogg.se
Postat av: Adam

flummar bigtime

2008-02-28 @ 17:04:22
URL: http://skjortan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback