Cheerleading och Marilyn Manson

Jag dromde inatt att jag var med i en cheerleading-grupp, jag var nyborjare och kande mej lite fejk for jag kunde inte alls gora sa mycket konster som alla de andra.
En dag skulle jag fa vara med och "fanga" en person som nagra andra kastat upp i luften, efter att hon gjort diverse volter och saltomotaler.
Vi lastades in i ett flygplan och jag blev extremt nervos, det verkade som att vi skulle gora detta pa vingen av planet!!
Jag och den andra tjejen som tillsammans skulle fanga den tredje, satt och ovade olika grepp, men jag var sa nervos att handerna blev hala av svett.
Det har gar aldrig, tankte jag, vi kommer tappa henne sa hon ramlar ner till marken och dor.
Vi visste annu inte sakert om vi verkligen skulle gora konststycket pa vingen eller om vi skulle landa nagonstans, vi sag en stor ang och hoppades att vi skulle landa dar.
Nar vi kom narmare andrade vi oss dock kvickt, for dar lag Marilyn Manson begravd.
Nu menar jag inte det vanliga dod och begraven langt under marken, nej, har lag en jatte-manson storre an ett hoghus, med huvudet ovanfor marken. Plotsligt borjade han rora sig och gora grimaser och spotta och frasa, vi blev om mojligt annu mera livradda och trodde att han skulle ata upp oss!!



Blir inte sa mycket skrivande har nu nar jag ar ute och reser, men las garna min
Resblogg.

Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHA stöört!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback