Ufo i öknen

Igår drömde jag att det kom ett ufo. Det var mitt ute i öknen och detta ufo var fyllt av aliens, som rövade bort får och rävar.
Jag ingick i en militär-styrka som skulle jaga bort ufot. Vi hade vår bas i min resväska (!) en bit från ufot, i öknen. Resväskan var självklart mycket större än den är i verkligheten, men det var ändå väldigt trångt för oss.
Vi hade inga vapen och var rädda att alla aliens skulle döda oss om de upptäckte oss, så vi gömde oss bara först, och iakttog. Det enda vi hade var några smällare, och när vi tände på dem upptäckte vi att aliena blev jätterädda!
Lyckliga över upptäckten samlade vi ihop alla smällare vi hade, samt massa dynamit som vi tydligen också hade, och la i en hög en bit från resväskan.
Sen tände vi på.
Det smällde helt otroligt högt, jag höll allt vad jag kunde för öronen och tryckte huvudet upp mot en vägg i resväskan men det var ändå nästan outhärdligt.
När det var över och vi tittade ut såg vi att alla aliens hade gått in i ufot och börjat bege sej därifrån!
vi hade lyckats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback