baddräkt

Jag drömde inatt att jag skulle köpa en ny baddräkt! Jag var i en butik och letade tillsammans med några vänner, bland andra Helga och Jens. Jag hittade en jättefin svart baddräkt med vita prickar. Jag gick in i ett provrum för att prova, och jens tyckte också att den var sååå fin att han också ville prova den. Så stod vi där i varsin likadan baddräkt och var fjolliga och pratade om hur fiiiiin den var. Båda ville vi köpa den. Helga och de andra var också helt uppspelta över hur perfekt den var och tyckte att vi skulle köpa varsin.

Sen drömde jag att jag upptäckte att det brann i ett stort hus. I källarvåningen låg ett stort cafe så jag sprang dit occh varnade alla människor som var där. Jag var väldigt handlingskraftig och tog kontroll över hela situationen, sa till folk att inte få panik, och att ta alla brandsläckare de kunde hitta och hjälpa mej att släcka. Alla klarade sej tack vare mej hihi.

Kommentarer
Postat av: nils

lysande! jens i beddräkt! alla borde ha mer baddräkter!

2007-10-02 @ 01:02:15
Postat av: Julia

Hihihi, undrar om Jens läser den här bloggen? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback