Eiffeltornet

image9
Drömde inatt att vi skulle ha våran fest! Vi hade möblerat om och donat och blandat drinkar och fixat med inredning och allt möjligt. Klockan tickade på men ingen kom...
Ändå klagade grannarna (in reality har vi ju inte ens ngra grannar) på att vi var högljudda.
Sen lekte jag och min kompis häst, som man gjorde när man var liten.
Med ett hopprep typ runt halsen och så springer man bakom.
whatever.
Sen skulle jag åka upp i Eiffeltornet tillsammans med ett gäng killar.
Jag hade ihop det med en av dem men ville hellre ha hans kompis.
Jag hade väldigt svårt att visa mina känslor (not too far from reality) så jag började bara slåss med dem hela tiden.
Kusinen till en av dem var med. Hon var typ tolv år och jag busade massa med henne, fast det var nog inte så uppskattat för hon var så blyg. När jag tog hennes sko började hon nästan gråta.
Helt plötsligt var hon så liten att jag kunde hålla hela henne i en hand, kanske 5 cm lång. Väldigt söt. Jag lät henne sitta på mitt långfinger medan jag skyddande höll upp pekfingret och tummen som en badring runt henne.
Hon blev glad och vi tittade på utsikten från Eiffeltornet.
När jag satte ned henne på ett bord upptäckte jag att hon hade jättemånga ben, kanske femtio stycken. Det såg läskit ut när hon gick. Men hon kunde dansa och det var väldigt underhållande.
När vi var klara åkte vi till ett hus och skulle äta middag. Jag gick in på toan och kollade mej i spegeln.

Jag hade väldigt stiliga kläder, en svart klänning med ett tjockt glansigt bälte. Klänningen var väldigt urringad. Mitt bröst var fyllt med hår. Inte jättemycket men väldigt ovanligt för att vara tjejj. Jag tyckte det var fint, tittade nöjt en gång till sen gick jag ut och åt mej mätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback