Buffy

Minns inte vad jag drömde inatt men igår natt drömde jag att helga och jag var på någon form av föreläsning eller utställning. Det var typ en stor aula som vi satt i och vi hade en god vän med oss. En ung trevlig kille som satt i rullstol. Vi hade jättetrevligt och vi hade tydligen känt honom ganska länge.
Sen skulle helga och jag gå hem så vi sa hej då!
När vi gått kom vi av nån anledning på att vi skulle gå tillbaks.
Då upptäcker vi att han, killen, går omkring och plockar mat från en buffeé. Han har lurat oss att han inte kan gå. Vi blir skitarga och skäller ut honom!!


image6
Nu fick jag ett vagt minne av vad jag drömde inatt. Det var i sommarstugan, i skogen. Någon fyllde år. Buffy och Angel var där. Dom skulle sjunga en låt för födelsedagsbarnet. Buffy stod på en sten och Angel stod nedanför. Han började. Men han skulle inte sjunga utan bara göra nynnande ljud och helst med munnen stängd. Det såg väldigt kul ut. Hans mungipa liksom fladdrade fast den försökte vara stängd. Sen började Buffy sjunga all by myself med en gräslig röst.
ja, det var roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback