misshandel

Drömde häromdagen att jag hade två pojkvänner, och båda två misshandlade mej. (Precis vad jag häromsistens drömde skulle hända...hmm...)
Ändå ville jag fortsätta vara tillsammans med dem båda. Jag ville inte att någon skulle få veta att jag blev misshandlad utan försökte dölja det så gott jag bara kunde.
Den ena av pojkvännerna tvingade mej hela tiden att åka utomlands eller till massa olika ställen i sverige för att träffa honom, bara för att ingen skulle upptäcka att han misshandlade mej. Jag var mest orolig för att resorna kostade så mycket och mina pengar började sina. Jag ville ju spara dem till i höst när jag åker till island...
En dag var jag i trädgården utanför mitt hus. En av pojkvännerna var arg på mej och jagade mej med en kökskniv, då plötsligt kom min bror och såg alltihop!
Han bad mej komma in för han ville prata med mej.
Jag började få panik. Vad skulle jag säga? Ville ju inte att någon skulle få veta, då kanske jag inte skulle kunna vara tillsammans med dem längre....
Pojkvännen med kniven skrattade och frågade hur jag hade tänkt ta mej ur den här situationen...han verkade tycka att det var roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback