Drömbröllop

Drömde igår att jag gifte mej. Det var en stor fest och alla hade väldigt kul, jag också. Men jag ville inte gifta mej egentligen. Han (mannen) var ganska svartsjuk och hela tiden när han kom var det rätt jobbigt. Annars hade jag jättetrevligt, vi var i en stor byggnad, och i princip alla mina vänner var där. Konstigt nog så hade nästan alla med sej någon/några nya vänner som jag aldrig träffat tidigare, och som de verkade väldigt nära med. Kändes som att jag hade missat några år på nåt sätt. När min nyblivna make inte var i närheten träffade jag en annan kille som jag bytte nummer med. Han var inte direkt någon skönhet men var väldigt lik Matt Damon. (Konstigt konstigt). Jag såg att min man var på väg, tog snabbt lappen med telefon-numret och stoppade ner i bakfickan på byxorna. Just den delen kändes otroligt verklig, när jag vaknade var jag tvungen att känna efter om jag hade något i bakfickan!
Men naturligtvis hade jag inga byxor på mej när jag sov....

image38




Kommentarer
Postat av: Julia

Använder du din jobbmobil fortfarande?? Min sms kommer ju inte fram...*pouts* Messa mig!

2007-07-13 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback