naken pa jobbet

Igar drömde jag att jag var pa jobbet, jag jobbar pa en bensinmack... Iallafall sa jobbade jag vid bensinkassan dar det finns en stol, som jag satt pa. Sa kom plötsligt min lillasyster sofia (som inte bor pa island utan england...) och ville köpa ett slags larm, typ som ett bandlarm som man har i taket... Tydligen var man tvungen att fylla i massa papper för att köpa detta och jag kunde inte det sa jag fragade pa engelska om hjalp. Iallafall sen fick sofia sitta pa en annan stol jamte mej och det var sa lite att göra pa jobbet sa vi satt och pratade massa. Det var valdigt varmt och jag hade fleeceströjjan pa mej sa jag var helt svettig. Jag tog av mej den och nesti-tröjjan ocksa. Tillslut tog jag av mej byxorna ocksa och satt dar i bara underkladerna. Da kom min chef för att saga att jag hade slutat och kunde ga hem. Jag skamdes jattemycket för att jag var sa naken nar hon kom sa jag försökte förklara att jag hade varit valdigt varm men det blev bara mer pinsamt nar jag förklarade sa jag skyndade mej att ta pa mej byxorna igen.
Usch.
image41
Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback