beyonce

Inatt drömde jag att jag var gravid. Det var svettigt. Jag skulle föda, och alla var stressade runt omkring mej. Jag hade ont men var tvungen att packa ihop massa grejjer som jag skulle ta med mej till bb alldeles sjalv för ingen annan kunde hjalpa mej eftersom de var sa stressade.
Jag var mycket orolig för jag var inte saker pa om jag verkligen var gravid, jag hade aldrig gjort nagot test. Det var bara alla andra som sa till mej att jag var det.

Sen var det inte sa mycket mer med det, utan lite senare i drömmen sa var det Kajsa som hade fött barn. Vi var i vaxjö och gick omkring, jag, helga och kajsa med sin barnvagn. Vi skulle ga och fika. Gick in pa ett cafe och började flytta om bland stolarna och borden för att barnvagnen skulle fa plats. Plötsligt andas helga till haftigt och sa: "Titta Titta!!! Ser ni inte vem det ar!!!"
Vi tittade upp, och langre bort i cafeet star beyonce knowles i en liten vit klanning med diamanter pa.
"Det ar min största idol genom tiderna!" fortsatte helga, "ni vet ju att jag sagt att jag skulle ge allt för att fa prata med henne!!"
Vi sa till helga att hon borde ga fram och saga nagot, men helga visste inte riktigt hur hon skulle vaga borja prata....
Till slut gick hon fram och stötte till beyonce och latsades tappa massa grejjer samtidigt, sa att beyonce skulle tro att det var hennes fel. Hon gick pa det och hjalpte helga att plocka upp med ett leende.
En överlycklig helga kommer tillbaka och satter sej hos oss samtidigt som beyonce och hennes stora livvakt avlagsnar sej ut genom dörren....

image39

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

sommar eller vinter? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback