loppor och öken

Jag drömde för ett tag sen att jag hade loppor.
Jag låg i min säng och halvsov och det började klia över hela kroppen. När jag tittade på min mage var det fullt av små bruna prickar, de såg ut som nån slags frön, sesamfrön kanske. De rörde sig över kroppen som silverfiskar ungefär, platt mot huden. När de bet till hoppade de ett litet skutt. Det gjorde ont och jag fick panik. De låg så platt mot huden att de inte gick att borsta bort med handen.
Usch!


Igår drömde jag att jag skulle gå på museum. Det var ett stort pampigt hus med en jättedör vid ingången. Framför entren hade de lagt ut massa ökensand, och några kaktusar. Man var tvungen att gå genom "öknen" för att komma in. Det var inte mer än några meter men när man började gå så gjorde det ont i fötterna, det stacks och sved. Det gick segt och kändes som att jag aldrig skulle komma fram till dörren. Sen vaknade jag och mina fötter hade somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback