Ny frilla på punk-konsert

Förra veckan drömde jag att jag skulle gå och klippa mej.
Har en bekant som är frisör så naturligtvis gick vi till stället där hon jobbade, jag och några vänner.
Bland andra var Helga med, hon har långt hår på ena sidan och kort på den andra. Väldigt fint. Men jag var noga med att säga att jag inte ville ha samma frisyr som henne. Jag sa det flera gånger, högt och tydligt till alla jag träffade. Egentligen kanske jag ville ha den frisyren, men jag fortsatte säga att jag verkligen inte ville det.
Sedan klippte jag mej i en Hockey-frilla som faktiskt var väldigt fin.
Lite senare gick helga och jag på en konsert med ett punkrockband! Det var värsta röjet! Tre killar som sjöng och dom var duktiga. Det var lite folktomt och först stod hela publiken typ stilla, så helga och jag började hoppa och dansa och tillslut hade alla dragits med. Golvet gungade.
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback