mumiejakt

En natt drömde jag om en man som var i djungeln och jagade mumier som han dödade.
Det var jätteknäppt.
Jag var där också såklart, och en del andra människor. Bland annat en tjej som jag började prata lite med. Hon berättade att hon var gravid och att inte hennes pojkvän visste det än, och så pratade hon om hur lycklig hon var.
Lite senare råkade jag hamna mitt i en mumiejakt (farliga grejjer) högt uppe i träden bland berg och djungel. Jag försökte fly tillsammans med en kille. Han sa "kom följ mej jag har en motorcykel här borta!"
I min drömvärld betyder tydligen inte motorcykel samma som i min vakna värld.
Vi hoppade ner i ett litet badkar med hjul och en liten skruttmotor och åkte iväg nerför jättebranta backar.
image30
Farligt.
Under tiden vi åkte berättade han om sin flickvän för mej och hur underbar hon var och hur mycket han älskade henne.
Jag blev glad för jag visste att det var den gravida tjejen. Ville nästan berätta att hon var gravid men tänkte att det bör hon nog göra själv.
När vi kom i säkerhet stod gravida tjejen där, hon blev jättesur! Hon trodde att vi var ett par nu, jag och killen. 
Jag försökte lugna henne och berättade att killen hade nästan bara pratat om henne och hur mycket han älskade henne.
Då blev hon ännu surare och sa att såna privata saker borde han inte ha berättat för mej!
fnys och så gick hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback