ao

falling away jag ramlar ur måste hålla mej kvar finns det något att hålla sej kvar i? måste titta måste se måste öppna ögonen vad? var? finns det något jag måste känna efter för jag kan inte se längre ögonen krymper hela tiden jag försöker dra ut dom och göra dom större men det går inte jag försöker känna istället är det inte något där?
det känns mjukt jag lugnar ner mej lite är det inte riktigt mysigt här? jag tror jag trivs fast jag längtar tillbaka lite ändå.
hjälp jag får ingen luft alla lägger sej på mej ni är själlösa är ni djävulens redskap?
någon trycker vatten mot mej häller vatten över mej jag är blöt varför? jag vill inte dö jag vill inte dö jag vill inte dö!
någon som tittar jag vet att dom tittar på mej rakt på mej men är det verkligen mej dom ser jag vill inte vara en i mängden kan ni inte se mej kan ni inte hjälpa mej jag vill inte vara här snälla nej gå inte GÅ INTE!!!!
nu är hela jag blöt finns inte en centimeter som är torr mina ögon gråter fast det är inte ens ögon längre det är bara hål (eller var det hål hela tiden?) vad gör jag här vad gör jag här bland alla själlösa varför är jag här tror dom kanske...tror dom...att jag inte har nån själ? räknas inte jag.
jag är en obetydlig trasa dom gillar mej inte jag är trasig nej nu trasas jag sönder ännumer...ögonen rivs upp blir stora stora hål det rinner vatten där jag kan inte tänka klart längre.
det börjar svartna det blir mörkt mörkt mörkt...NEJ nu ser jag ljus det är ett ljus långt därborta bakom en glasvägg jag vill dit jag längtar dit jag slungar dit mej med mina sista krafter.
se väggen öppnas som en dörr jag flyger ut jag dras ut vem är det vem hjälper mej det är dom dom som inte såg mej har dom sett mej nu älskar dom mej? jag älskar dom jag vill att dom ska älska mej.
dom tar i mej med sina händer dom smeker mej det känns fel fast jag vet att det är allt jag får jag nöjer mej jag blir glad jag älskar dom älskar dom mej?
smärta ajajaj dom sliter sönder min själ dom pillar i mina mest privata hål, river upp dom så att dom blir större men det rinner inget blod jag är inte som dom men jag älskar dom fortfarande älskar dom mej?
jag minns jag vet att dom har älskat mej jag vet vi var som gjorda för varandra vi passade synkroniserade dom var en del av mej jag var en del av dom jag såg dom som fyllnad av min själ älskade dom mej lika innerligt eller såg dom mej som något på ytan, något att skrapa bort om man tröttnar?
nu har dom rivit sönder hela mej hatar dom mej? jag som älskat dom så jag som trott att vi hörde ihop var allt en lögn?
jag kastas jag flyger ska det här aldrig ta slut? jag är fortfarande blöt och kall ingen vill värma mej ingen vill torka mej jag faller ner i ett hål ett svart hål är detta slutet?
varför hatar dom mej?
snälla lämna mej inte här jag gillar inte svarta hål det är mörkt jag är mörkrädd snälla snälla snääälla...


ja, sådär kanske det känns att vara en tröjja i en tvättmaskin.
tänk på det nästa gång ni tvättar och slänger trasiga kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback