Ulv i fårakläder

Inatt drömde jag att det var en man som gjorde experiment på barn och djur. Vi fick en guidad tur för att se vad han höll på med. Han visade en inhängnad på ett par meter, det var vitt stängsel runt hela. Innanför hade han inrett med små buskar och träd, samt placerat ut diverse leksaker och leksakshus.
I inhängnaden gick det omkring massa barn och lekte, men även massa djur som var utklädda till andra djur.
En grävling var utklädd till björn, en mullvard till hund osv. Alltså en mindre version av vad de var utklädda till.
Mannen ville att djuren skulle vara lika stora för barnen som de är för oss vuxna, i förhållande till vår egen storlek.
Det hela såg ganska harmoniskt ut, barnen lekte för fullt och var noga med att akta sej för björnen och igelkotten (vet inte vad den var utklädd till, svårt att klä ut en igelkott liksom) och alla de andra.
Helt plötsligt uppstod ett tumult, djuren började bråka med varandra. Det gick vilt till och mannen, med vår hjälp, lyckades rädda ut alla ungarna men tyvärr inte djuren.
Det sista jag såg var att grävlings-björnen satt och tuggade på mullvards-hundens hjärna och igelkotten flög som en boll genom luften.

Jodå, och vad kan det här betyda då? Svårt...
image47

Drömde även att jag duschade så att det blev översvämning på hela golvet i toaletten. Men det var en kortare och tråkigare dröm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att alla har olika "jag" och identiteter. De kan krocka inombords kanske, och då blir det bråk? I love kvasipsykologi.

2008-02-03 @ 22:58:24
Postat av: klara

"Det sista jag såg var att grävlings-björnen satt och tuggade på mullvards-hundens hjärna och igelkotten flög som en boll genom luften."

Hahahaha! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback