dyk

Drömde häromnatten att helga och jag skulle dyka i havet.
Vi hade gammaldags dykarutrustning på oss, men vi tyckte bara det var kul.
Helga hade aldrig använt simfötter förut och simmade runt som en liten fisk.
Jag råkade simma in i ett gäng maneter och blev rädd att de var farliga.
Som tur var var de inte det, utan löstes upp i ett slags slem som dock fastnade på mej.
Det simmade även omkring genomskinliga bläckfiskar bland maneterna, de löstes inte upp utan simmade vidare helt enkelt.


Inte så värst rolig dröm eftersom det inte hände så mycket...but still.
Ikväll ska vi nog hålla oss inomhus för det ska tydligen vara den värsta stormen på hela vintern, och det har varit rätt stormigt här förut så...
Fast mest hålla oss inomhus för att vi är trötta.
Kan hända att jag somnar.
Vi får väl se om jag drömmer något isf.
Jag minns inte riktigt vad jag drömde inatt för jag var tvungen att vakna så abrupt och efter så minimalt med sömn. (dumma jobb. dumma dumma jobb.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback