Darth Vader

Drömde inatt att en ny Hollywood-actionfilm spelades in, och en av rollerna skulle vara Darth Vader. Jag fick se några klipp ur filmen och en klantig Darth snubblade omkring och hade sej. Sen fick jag se en intervju med skådespelaren (ganska säker på att det var the late Heath Ledger) som berättade att det tagit flera år att öva in rätt andningsteknik för att låta som Darth.

image46



Drömde även att det var en gayklubb i missionskyrkan där hemma. Väldigt konstigt och jag minns inte mycket av den drömmen.

oops jag råkade göra kursiv text genom att trycka en kombination av tangenter och nu fattar jag inte hur jag ska ta bort det hihihiii. Ganska fint.

Idag såg jag norrsken för första gången det var väldigt vackert! Rosa och vita flammor på stjärnklar himmel! Det är typ 20 minus i det här is-landet just nu så jag ville inte vara ute för länge tyvärr...
Imorgon ska vi åka skidor på Bláfjöll hoppas det är norrsken då också. (och lite varmare)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback