Saw3

Drömde inatt att jag var i vår sommarstuga i småland.
Två kvinnor höll mej instängd. Jag försökte slå dem med alla möjliga medel och det var massa blod men dom hade bundit fast mig på nåt sätt. Till sist lyckades jag slå ner båda två med något verktyg och flydde ut genom dörren. Mötte Jens och bad att han skulle hjälpa mig att fly. Men då mötte vi hans kompisar och stannade och pratade. Vi kom inte så långt och så ville jens gå tillbaka in i sommarstugan så jag följde med. När jag hörde att kvinnorna var på väg in i rummet försökte jag gömma mig under bordet.
Det hjälpte inte för de såg mej.

Kan ha att göra med att jag såg Saw 3 helt själv igår kväll...

Sen drömde jag att folk blev sura på mej för att mitt förra inlägg, drömmen om julen och det, var felstavat. Eller att jag skrivit fel grammatik eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Sabina

ingen rolig dröm..
o du får alltid komma o hälsa på <3

2007-05-22 @ 15:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback