brottning i glas-skål

Inatt drömde jag att kajsa jag och julia var i Brighton.
inne på nån restaurang som var byggd helt i träfärgat trä eller vad man säger, väldigt fin. Kajsa ville gå så vi bestämde oss för att möta henne senare på en pub som heter Kings and Queens.
Det kom in en asiatisk kille som var brottare. han sa att vi var tvugna att brottas. Jag ville inte men julia ställde upp. jag gick och satte mej vid ett bord med en öl.
På mitt jobb så har vi en glas-skål fylld med fusk-is där vi displayar vår juice.
Brottningsmatchen var i den här skålen.
Fråga mej inte hur dom fick plats den är ju jätteliten.
Julia hade aldrig brottats innan men den här killen var ett proffs så det gick dåligt för henne den stackaren. Han satt på henne och hon kunde inte andas jag såg att hon höll på att dö och jag visste inte vad jag skulle göra.
Det enda jag kunde komma på var att gå fram till killen och säga att det faktiskt var min skål, att den tillhörde mitt jobb och att jag behövde den nu. Isåfall skulle dom ju bli tvugna att sluta brottas.
Men sen kom jag på att vi var i england och jag hade glömt hur man säger det är min skål på engelska. Jag satt och funderade ett tag medans julia inte hade andats på flera minuter. usch. ingen annan märkte nåt. och jag kunde inget säga för ingen förstod mej.
slut.


Sen drömde jag att jag åkte skidor i en barnbacke nånstans men jag var väldigt duktig. En mamma ville att jag skulle åka jämte hennes två flickor när dom åkte kälke nerför backen, så att dom inte ramlade eller så. Ok sa jag och vi åkte iväg. Helt plötsligt gick det jättefort och den ena flickan åkte ut på sidan där det gick ett spårvagns-spår av någon anledning. Hon ramlade och låg där på spåret och skrek. Samtidigt såg jag att en spårvagn närmade sej. shit. Men jag lyckades få bort henne sen satt vi alla tre och skrattade jättelänge i backen. vet inte vad vi skrattade åt. Flickorna var väldigt lika mej och sofia när vi var små. fast inte lika blyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback