brev till ida

Jag drömde att jag skrev ett långt brev till Ida.
Det var minst 10 sidor långt. (front and back)
Jag skrev vilken fantastisk människa hon är och hur mycket jag saknar henne.
Jag skrev om massa gamla minnen och saker vi pratat om.
Jag beskrev i princip allt som vi gjort sen vi känt varandra.
Det var väldigt känslosamt.
Sen skrev jag jättemycket om ån som rinner genom vetlanda. (tror det är Emån)
Konstigt. Jag beskrev den ingående och mina tankar kring den och minnen från den.
En gång när jag var jätteliten och sofia (lillasyster) var en bebis, tappade hon sin napp i den ån.
Vi hade parkerat vid ån nära skolan.
Jag minns det tydligt, och vi pratade alltid om det när vi gick förbi där efter det.
Hoppas Ida har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback